Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Ceník poštovného

 

Kurýrní služba - GLS převodem

125 kć            do 30 kg

 

Kurýrní služba -  GLS dobírka

155 kć            do 30 kg

informujeme Vás, že v systému GLS lze sledovat zásilku následující pracovní den po obdržení emailové zprávy, která je zákazníkovi doručena !!!!  Možno platit platebními kartami. Děkujeme Vám.

 

Balík Do ruky Česká pošta (platba předem na účet naší společnosti )

125 kć             do 5 kg

 

Zásilkovna - převodem

90 kč              od 5 do 10 kg

Zásilkovna - dobírkou

120 kč            od 5 do 10 kg

 


O NÁS

 

Společnost s názvem Mentz Elektro-Tech začala obchodovat se svými výrobky v roce 2014 přičemž ihned založila svůj internetový obchod www.electric-shop.cz a to s cílem, být lepší než je konkurence.

Od té doby se práce týmu řídila heslem - plnit všechny výzvy, které kladou nároční zákazníci. Všechny aktivity byly podřízeny skutečnosti, že získané prostředky byly do značné míry reinvestovány, což umožnilo dynamický rozvoj společnosti.

Mentz Elektro-Tech se z rodinné firmy stala moderním velkoobchodníkem. Pevná pozice na trhu, kterou firma brzy získala, zaručuje příznivé podmínky pro dodavatele a následně nízké konečné ceny pro naše zákazníky.
Je těžké v dnešním světě nesouhlasit s tvrzením, že "čas jsou peníze", proto se snažíme zaslat veškeré běžné objednávky co nejdříve.

Pokud máte jakokoliv otázky nebo připomínky, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře, nebo přímo na e-mailovou adresu info.electricshop@gmail.com a nebo na tel. čísle +420 604 513 624.

 

H E U R E K A

Přidáno: 28.03.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Doporučuji, velice si cením přístupu, výborná komunikace, poradí, vysvětlí

Pro:

Výběr modelů
Výborné ceny
Bezva komunikace
Vysoká kvalita

 

Přidáno: 01.03.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Zboží dodáno v pořádku, ale až po urgenci. Dodání po 9 dnech, i když bylo zboží skladem a zaplaceno předem, se mi zdá dneska hodně dlouho.
Čelní panel byl přišroubován jen dvěma šroubky, další 4ks chyběly ?
Asi si je mám někde sehnat sám.

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme pane Jiří za Vaši recenzi. Bohužel na tuto musíme reagovat. Ačkoliv se snažíme dodání zkracovat, bohužel klimatické podmínky, které se v daném termínu vyskytly nad našim územím a dále i v místě skladu zapřičinily prodloužení dodání. Bohužel ale pane Jiří nepíšete vůbec pravdu. Zboží i tak bylo dodáno v rermínu, 18.2.objednáno 27.2. dodáno tedy do 7.pracovních dní! Dále ano, přední stěna je přichycena dvěma šroubky aby nemusel zákazník odšroubovávat před montáží všech šest šroubků, dva jsou zašroubované a čtyři uvnitř skříně!!! Byli bychom rádi, kdyby zákazníci psali pravdivé recenze a ne lživé. Děkujeme.
 

Přidáno: 20.12.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Ochota, vstřícnost a rychlé vyřízení

 

 

Přidáno: 18.11.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Přehlednost

 

 

Přidáno: 15.10.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

spolehlivost

 

 

Přidáno: 13.09.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Cena, rychlost

 

Přidáno: 18.08.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlost dadávky

 

Přidáno: 09.08.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Super cena a bleskové odeslání

Pro:

Vstřícné jednání a bleskové odeslání

 

Přidáno: 12.07.2019

Ověřený zákazník

  •  kvalita komunikace

Zboží bylo po 11 dnech dodáno bez projednání se mnou na adresu zásilkovny do jiného města, proto jsem dodávku zrušila

 

Vyjádření našeho obchodu

Zprvu bychom rádi uvedli, že každý a to inegativní komentář přijmáme, je - li oprávněný. Jak se říká, stále je co zlepšovat a našim cílem je a bude spokojený zákazník. Nutno ale reagovat na shora uvedený komentář paní Staňkové.
Paní Staňková nám volal v den, kdy byla zásilka doručena do Zásilkovny. Vše ji bylo řádně telefonicky vysvětleno, omluvili jsme se jí za problém se zásilkou a nabídli další řešení. Dále ji byl zaslán e.mail v tomto znění: Dobrý den paní Staňková,
Celá záležitost nás velice mrzí, ale z informací kolegy, který s Vámi včera hovořil a celou věc Vám vysvětloval mám informace, že Vám vše opakovaně vysvětlil. Věřte, že pokud bychom obdrželi informaci o tom, že Vaše zásilka,určena do dané Zásilkovny, byla z důvodu nemožnosti v systému zvolení této adresy Zásilkovny zaslána na jinou pobočku, dříve než včerejšího dne,( nutno dodat, že tento systém spravuje a provozuje Zásilkovna, nikoliv naše společnost), zela jistě bychom hledali jinou variantu a o této situaci bychom Vás včas informovali. Bohužel, zásilky expedujeme přes logistickou společnost, která nám dále zařizuje předání zásilek depům jednotlivých kurýrních firem a tedy není v našich silách, další postup zásilky ovlivnit. Obdrželi jsme jen informaci o změně adresy doručení, nejbližší Vámi zvolené. Dále nejsme schopni Vám celou věc lépe vysvětlit.
Dále co se týká Vaši objednávky, byla učiněna dne 1.7.2019 ve 20:08 hodin. Dále byla řádně vyřizována a dle obchodních podmínek dodána včas tedy do 7 pracovních dní včetně. Samozřejmě se snažíme dodací lhůty co nejvíce zkracovat, dle našeho zjištění se zdržela i z důvodu dodání do jiné pobočky Zásilkovny a to o jeden den. Přijměte prosím tímto naši omluvu za vzniklé potíže a nepříjemnosti. Samozřejmě chápeme Vaše rozhořčení a celá věc nás mrzí. Celou věc jsme projednali s logistickou společností, aby již tyto problémy nevznikaly. Právo na odepření - nepřevzetí zásilky máte samozřejmě ze zákona a dle našich obchodních podmínek.
Závěrem, věc jsme nebyly schopni ovlivnit pokud je již na cestě a informaci o změně doručení jsme obdrželi také až v době, co byl již pomalu v pobočce zásilkovny. Chápeme, že si zákazník objedná zásilkovnu u svého bydliště, ale další pobočka kam bylo zboží doručeno byla 11min od prvotní pobočky. Vzdálené 7km. Celá záležitost nás samozřejmě mrzí, řešíme ji jak se Zásilkovnou tak logistickou společností, aby se tyto nedostatky neopakovali.
 

Přidáno: 24.06.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Vnitřní zapojení správné ale udivilo mne.

 

 

Přidáno: 15.06.2019

Ověřený zákazník

 

Pro:

Rychlost, kvalita

 

Přidáno: 10.06.2019

Ověřený zákazník

  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlé doručení
Výborný výběr a ceny

 

Přidáno: 27.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

přehledný
široký sortiment

 

Přidáno: 14.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Když nezareagují tak rychle jak očekáváte, (ještě sedmý den jsem u objednávky měl stále napsáno nová objednávka) tak se neděste, že jste naletěli. Zboží nakonec dorazilo dobře zabalené a bylo v souladu s objednávkou. Protože jsem nijak nechvátal, tak nakonec spokojenost, ale mohlo tam alespoň do dvou dnů naskočit, na objednávce se pracuje, aby byl člověk klidnější když už platil při objednání a bylo tam, že to mají skladem.Je ale pravda, že tu byly také svátky.

Pro:

Dobrá cena.
Zboží odpovídá specifikaci na stránkách.

Proti:

Trochu pomalejší dodání

 

Přidáno: 07.05.2019

Ověřený zákazník

  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlost, spolehlivost