Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

Podporuje mojeID

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 2 260,00 Kč

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 3 070,00 Kč

Ceník poštovného

 

Kurýrní služba - GLS  nebo PPL  převodem

135 kć            do 30 kg

 

Kurýrní služba -  GLS  nebo PPL  dobírka

165 kć            do 30 kg

informujeme Vás, že v systému GLS lze sledovat zásilku následující pracovní den po obdržení emailové zprávy, která je zákazníkovi doručena !!!!  Možno platit platebními kartami. Děkujeme Vám.

 

Balík Do ruky Česká pošta (platba předem na účet naší společnosti )

100 kć             do 5 kg

 

Zásilkovna - převodem

90 kč              od 5 do 10 kg

Zásilkovna - dobírkou

120 kč            od 5 do 10 kg

Rozšířené možnosti plateb

 

 


Reklamační řád

Reklamační řád

ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA

  • Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození zboží nepřebírat. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.
  • Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách tedy 24 měsíců je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy (nákup na IČO).
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to
    • bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
    • přiměřeným snížením kupní ceny
    • náhradním dodáním zboží
    • odstoupením od smlouvy
  • Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne autorizované servisní středisko a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.
  • Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající.
  • V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte výhradně originální obaly. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.

 

POSTUP REKLAMACE

  • Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup
    • Ve vlastním zájmu prosím zasílejte reklamované produkty určené servisu přímo na daný servis. Ventilátory, elektromateriál, svítidla a světelné zdroje zasílejte na naší adresu pro reklamace: Mentz elektro-tech s.r.o., Úpská 30, 54223 Mladé Buky.
    • Zboží zasílejte  v originální obalu ,aby nedošlo k poškození při přepravě.
    • Při osobním předání reklamace je vhodné zboží předat včetně původního obalu pro snadnější zaslání do servisu /osobní předání je možné po předchozí telefonické dohodě).
    • Zásilky nezasílejte na dobírku. Zásilka bude odmítnuta.
    • Ke každé reklamaci přiložte řádně vyplněný formulář k reklamaci, který naleznete  zde